I need october...

Assalamualaikum semua...
Maha suci Allah yang mengurniakan kehidupan pada kita...
Hari ni merupakan hari pertama aku xda bersama suami aqu...
Disebabkan hubby mendpt tawaran haji..
Pasangan y sllunya bersama, akn rasa pyh utk berpisah...
Ya...walaupon 40 hari lebih je,
Tp keberangkatannya ke tanah suci betul2 membuatkan aku rasa kehilangan sgt....
Anak aku ini lah penawar...tgk muka dia, kurang sikit rasa rindu tu....
Haha...bila ada bersama,ada ja y xsependapat...
Tp bila xdak...hah...baru hang tau noh kinah..!😭
Aku ni..sat2 tgk jam...yelakan...
Waktu saudi arabia xsama dgn m'sia...beza 5 jam tu...
Jd time kita tgh lena tidoq koi 12 tu..
Kat saudi baru nak masuk magrib...
Sllunya...hubby nt ckp nk kluar jemaah 2 hari la,seminggu la...
Tp...aturan Allah lebih baik,,Dia bg skli 40hari plus terus2..
kata hubby...bertemu dan berpisah kerana Allah...
Wahai cik hari...cepatla bulan Oktober..
Oklah..nk bg mandi sikecik ni....
Xoxo,
Love..
Separuh jiwaku dibawa ke kota madinah...
Fefeling pulak aku ni....


6 ulasan:

  1. Haha..I/Allah....pasti cuba...😉

    BalasPadam
  2. Bertabahlah ya^^

    Dah follow die

    http://mamasihatcantik.blogspot.com

    BalasPadam
  3. *^▁^*...ye...trma kasih...
    Ok nt sy follow awk erk..

    BalasPadam
  4. tabahkah hati, insyallah pasti boleh

    JEMPUT BACA RUTIN HARIAN

    BalasPadam