Aku benci KUCING !


3 Jan 2016 somi kinah beli kucing di pet shop dgn harga rm500 jenis persian cat umur dlm 3 bulan cmtu...so hubby tnya nak bg nama apa ni kt kucing....enth mcm mna...boleh plak letak nama "cici"..ok la tu ..hehe

Spnjg tempoh bela dia...kerja sakitt ja...sat2 berak cirit
.pastu merata plak tu jejak kaki dia...Kadg smpi kronik siap berdarh bagai tahi dia..

Tahu ape? Dlm 1000 habis kt dia dgn bawak g klinik semua...ni kalau tahu kat mak ayh aku...mampus!

kinah ni..bole nasihat jelah cik somi spya x labur byk sgt dekat cici ni...maklumla hubby sukaa sgt dgn kucing..kdg tu memg risau sampi cici berak berdrh tu...

Dlm tempoh tu jugak aku dh mula JATUH HATI kat en.bulus ni...iya la...selain anak kinah yg jd penghibur..cici ni pon salh satu jugak...tgk dia main kejar2 ngn si anak..lucu pon ada...makin hari...makin syg dia..

Ada satu hari tu...aku GERAM sangt dkt dia...tau x...dia boleh berak slamberr je depan pintu...bykkk plak tu..siap PACKAGE berdarah lg..hapa lg..hangin satu badn la aku ni...
hubby la yg urus semua..


13 feb cici dah sihat...yeayyy!!!
dan terus bawak g vaksin sblm jd ap2 penyakit lg...
Dia dh x berak merata...pandai main cilok sembunyi ngn fisha..sllu nak ada org depan mata dia...dan manja sgt....

16 mac dia dah mati....
Ya....dlm rumh ni....kinah la yg paling sedih...walaupon kdg tu sllu mrh dia...marh2 pon syg kt dia....
Kinah x pernah rasa syg kt haiwan smpi mcm ni skli...
kepada cici...aku harp kau bhgia di sana..aku dan keluargaku xkan pernah lupakn kau..

Nt aku akn vrita mcm mn cici bole tgglkn kami semua...
Bai uols...

Love,
Sakinah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan